Vanlige spørsmål

Hvordan kan jeg kontakte Smykkelykke.no

Du kan sende oss en epost på post@smykkelykke.no, hvor vårt kundeservice team sitter klare for og hjelpe deg med det du skulle trenge. 

Sendes vi til hele verden? 

Ja det gjør vi. 

Hvor sendes vi fra? 

Vi sender fra Hong Kong 

Kan jeg endre eller kansellere min ordre? 

Vi jobber med og sende ordre så fort som mulig, du kan forespørre endring/kansellering innen 12 timer. Alle forespørsler etter dette vil bli avslått. På dette tidspunktet vil vår retur policy tre inn og du vil kunne returnere produktet mot en full refundering. 

 

Hvilke betalingsmåter godtar dere? 

Hos oss kan du bruke Visa, Mastercard, AMEX i tillegg til VIPPS. 

Når vil min ordre bli behandlet? 

Alle våre ordre behandles og sendes fra lager. Ekstra behandlingstid må beregnes i helligdager og salgs sesonger. Vi behandler ordre mellom mandag og fredag. Ordre vil bli behandlet innen 1 - 3 virkedager fra ordre dato og vil bli sendt daget etter. Vennligst vær oppmerksom på at vi ikke sender i helger.  

 

Hvor lang tid vil det ta før jeg mottar min ordre? 

Grunnet høy forespørsel vil ordren din ta mellom 4 - 8 uker. 

Hva hvis jeg ikke mottar ordren min? 

Hvis du ikke mottar ordren din innen 80 dag kan du få full refusjon.

Vil jeg bli belastet for toll og mva? 

Våre priser vises uten toll i Norske kroner, dette betyr at du kan måtte betale toll og importkostnader når du mottar dine varer. Import toll, toll kostnader og andre relaterte kostnader kan bli belastet når din ordre ankommer, dette vil bli bestemt av ditt lokale tollkontor. Betaling av disse kostnadene er ditt ansvar og vil ikke bli dekket av oss. Vi er ikke ansvarlig for forsinkelser som følge av tolldepartementet. For mer informasjon se toll.no

 

Hvordan returnerer jeg en vare? 

Vennligst kontakt oss på post@smykkelykke.no 

Hva hvis varen(e) jeg mottar er ødelagt eller feil? 

Vennligst kontakt oss hvis det er manglende, feil eller ødelagte varer. Vennligst inkluder ditt telefon nummer, bilde av varen og relevant informasjon. Vi vil gjøre vårt beste for og løse denne situasjonen så fort som mulig. 

Når vil jeg motta min refusjon? 

Alle refusjoner håndteres gjennom VIPPS og bør være mottatt innen 7 - 10 virkedager.